2012. január 20., péntek

Ide jöttem pukizni

A szüleim azt hiszik, hogy kihagyhatnak engem a nagy családi szeretetosztásból. Sokszor összeölelkeznek, pusziszkodnak nélkülem. Amint ezt észreveszem megpróbálom magam befúrni közéjük. Erre ők még szorosabban ölelik egymást nehogy beférjek. Persze engem nem lehet csak úgy lerázni. Ráülök a fejükre, betaposok a bordáik közé, és az egyetlen kis résbe, ami általában a nyakuknál marad bedugom a lábam és lassan szétfeszítem őket. Betelepszek a nyakrésükbe, a hónom alá fogom a fejüket, és így ölelkezünk immár hármasban. Egy ilyen alkalommal, amikor épp a fejeik között ücsörögtem pukiztam egy nagyot. Anya megjegyezte : "Na szép, ide jöttél pukizni?"
Azóta akárhol pukizok egyet utána mindig megjegyzem: "Ide jöttem pukizni!" Szerintem ez igenis fontos információ, amit mindenkinek tudnia kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése