2011. december 15., csütörtök

Nálam járt a Télapó

Volt nálam a télapó. Nagyon sok mindent hozott, és beletette a csizmámba, meg mellé, mivel tényleg nagyon sok dolog volt. Szétszórt fickó lehet. Nem tudhatja pontosan, hogy hol lakom, mert mindkét Mamához is vitt nekem csomagot. Végül is igaza van. Valamelyiket csak megkapom. Szerencsére a Mamák el is hozták, úgyhogy annyi édességet kaptam, hogy nem is tudtam megszámolni. A jó öreg piros ruhás mindenre gondolt. Egy könyvet is kaptam tőle, amiben sok kép és történet van róla, és a manóiról. Mióta jól megtöltötte a csizmácskámat sokkal hálásabban, és gyakrabban olvasgatom, és olvastatom a történeteit. Bár a könyvben azt írják, hogy a télapó karácsonykor jön, de Anya azt mondta, hogy a magyar gyerekeknek karácsonykor a Jézuska hozza az ajándékot. A Télapónak azért kell korábban jönnie. Szerintem akkor a magyar gyerekek biztos mind nagyon jók, jobbak, mint a többiek, mert nekünk a Télapó is, és a Jézuska is hoz ajándékot. Szeretek magyar gyerek lenni!
Meg is tanultam néhány Télapó csalogató dalt. Először nem nagyon volt kedvem hozzá, de Anya azt mondta, hogy ha nem tanuljuk meg addig, amíg érkezik a jó öreg, akkor nem fogja tudni, hogy ebben a házban is gyerek van, és nem fog hozni semmit sem. Emiatt napokig csak énekeltem, biztos ami biztos... Meg is lett az eredménye!

Hallgassátok ti is!

Katt ide: http://www.facebook.com/photo.php?v=2403945742971&set=vb.1380934788&type=2&theater


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése