2011. december 5., hétfő

Szerintem Anya túl sokat eszik

Mostanában jöttem rá, hogy Anya túl sokat eszik. Ami a legrosszabb, mindent eleszik előlem, legalábbis megpróbálja. Mióta erre rájöttem szemfülesebb vagyok, és amint észreveszem rögtön kiabálok is neki :"Nem Te! Nem Te."
 A múltkor például épp kekszet eszegettem, erre alattomos módon kivett egyet a zacskóból és bedobta a szájába. Szerencsére résen voltam. Azonnal belenyúltam a szájába, kikapartam a falatot, és természetesen meg is ettem, hiszen az én kekszem nem az övé! Aztán a ropival is ezt csinálta. Sajnos akkor ő gyorsabb volt, mire észbe kaptam megrágta és le is nyelte. Mondogatta, hogy ott van a többi a zacskóban, persze én az egészet kiborítottam a földre, hogy tanuljon belőle. Szerinte hisztiztem, szerintem viszont teljesen jogos volt a felháborodásom.

A következő eset: épp vajas kenyeret eszegettem. Egy kis kenyérhéjat csócsáltam, amit aztán a tenyerébe köptem megőrzésre. Erre mit látok: azt is be akarja falni! Persze azt állította, hogy csak megvakarta az orrát azzal a kezével, de én biztos vagyok benne, hogy a csócsált kenyérhéjamra pályázott. Ezt elhiszitek, még azt is elenné előlem. Én persze hatalmas "Nem te!" felkiáltással rávetettem magam és gyorsan betömtem a számba a megőrzésre adott falatot. Többet nem bízom rá az ételt az bisztos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése